pátek 2. dubna 2010

Inspirace


Dneska jsem objevil dalšího spřízněnce, jehož obrázky mě po dlouhé době opět naplnily touhou položit se do trávy a stát se voyeurem mikrosvěta. Všude kolem nás jsou tisíce obrazů, příběhů a osudů, kterých si většinou z té ohromné výšky, ve které plujeme, nemáme šanci všimnout. Zastavme se, rozhlédněme se, poslouchejme a vnímejme, uvidíme neočekávané. Petr Bambousek na svých stránkách v článku Neviditelní obyvatelé Belize popsal své setkání se Svítilkou bradavičnatou, čímž mi připomněl některá možná méně dobrodružná, ale pro mě stejně vzrušující setkání, která jsem zažil při toulkách pár metrů od domova. Chcete-li, nakoukněte potichu na stránky Martina Pustelníka, které jsem si přidal do odkazů. Nebudete litovat.

1 komentář:

  1. Dobrý den, nejdříve bych Vám chtěla popřát všechno nejlepší k svátku, aby se Vám stránka postupně rozšiřovala o ty nejhezčí a nejzajímavější fotky :-) a děkuji za tip na stránky pana Pustelníka, má je moc pěkné....doufám že ho doženete :-)

    OdpovědětVymazat