středa 23. června 2010

Londýn po turisticku

Sláva nazdar výletu, největší radost mám z toho, že s náma Ryanair praštil v Ruzyni o přistávací dráhu a ne třeba o náves v Uhříněvsi. Uběhlo to rychle a nebylo to tak strašný. Jsem hroznej cestovatel, v poslední době se mi na žádné výlety nechce. Celý den před odjezdem jsem nervózní a přemýšlím, jak se z toho vyvlíct. Fuj. Co by za to jiní dali. Ale já bych taky dal, jen nemít za zadkem ty muflony. Nebo skuruty. A nebo Radhošť, jak říkala paní Bešťáková v plzeňském podzemí. Ale dost řečí, jdeme na to - úroda fotek byla bohatá, začneme tím nejobyčejnějším, okem turisty.




3 komentáře:

  1. No, sláva , tak ses vrátil:-) Ale počásko moc nebylo, co?

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu deště, ale i trochu sluníčka... šlo to. Ale doma je doma :)

    OdpovědětVymazat
  3. :-)
    Hlavně, když se máš se komu vracet:-)

    OdpovědětVymazat